Haber / Barış Çoban
Mersin’de sıcak havalar etkisini artırmaya başladı. Bu nedenle Mersinliler, aşırı sıcaklar nedeniyle artık gündüz saatlerinde zorunlu olmadıkça dışarı çıkmıyor. Hissedilen hava sıcaklığının 37 dereceye kadar yükseldiği kentte, özellikle sahil bandında gündüz saatlerinde insan görmek neredeyse imkansız oluyor.