Haber Merkezi
Adana Bölge Müdürlüğü görev alanındaki süreli yayın temsilcileriyle düzenlenecek toplantı için kente giden Çay, Vali Mustafa Yavuz ile bir araya geldi.
Görüşmede, bölge basınının mevcut durumu ve kurum tarafından yürütülen çalışmalar ele alındı. Ayrıca yerel medyanın güçlendirilmesi ile kurumlar arası iş birliğinin artırılmasına yönelik atılabilecek adımlar değerlendirildi.
Ziyaret, karşılıklı hediye takdimi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Kaynak: Haber Merkezi




