Şanlıurfa’da eğitim-öğretimin devam ettiği bir okulun çatısında öğrenciler sigara içti.

Şanlıurfa'da bayramın ilk gününde 232 acemi kasap hastanelik oldu
Şanlıurfa'da bayramın ilk gününde 232 acemi kasap hastanelik oldu
İçeriği Görüntüle

Edinilen bilgiye göre olay, Haliliye ilçesinde bulunan Şehit Tanju Sakarya Anadolu Lisesi’nde yaşandı. İddiaya göre, eğitim-öğretimin devam ettiği, öğretmenlerin sınıfta ders anlattığı saatte henüz isimleri öğrenilemeyen 4 öğrenci çatıya çıkarak sigara içti. Korumasız alanda balkonda oturur gibi rahat tavırlarla çatıda zaman geçiren 4 öğrenci cep telefonu ile görüntülendi.

Kaynak: İhlas Haber Ajansı